vineri, 5 iunie 2009

Dani e barbatul meu

exprimarea primitiva ma face sa ma intreb pana unde poate ajunge ipocrizia?


Eu nu am furat femeia nimanui. Nu am dormit pe pres si nu am trimis flori cu biletel. Nu am haituit, nu am cautat pe net CV-ul Mihaelei ca sa stiu “cum sa o seduc”. Nu a fost un joc. Nu e un joc. Nu tinem scor. N-am interese. Sunt un om corect si in primul rand barbat.


Ce imi plac mie oamenii care se bat cu pumnii in piept si scriu peste tot cat de sinceri sunt ei si cum au salvat ei de ochii lumii cativa copii amarati, castigand in schimb popularitate
Pot spune ca imaginea conteaza..fiecare cum o intelege...care ar fi pretul ei?

Imi place stilul vestimentar al Mihaelei Radulescu, rochiile din catifea neagra...posetele plic

se va retrage de dragul copilului?!

detest persoanele care se folosesc de proprii copii pentru a-si rezolva problemele conjugale
o tactica des folosita de unii parinti pentru a sta linistiti, pentru a se abate de la gravele probleme de cuplu...suntem de 5 ani impreuna...nu a mers niciodata si totusi avem un copil...
Am suportat tot de dragul copilului, am locuit impreuna,am inselat,am facut lucruri mizerabile..
si acel copil creste intr-un mediu anormal si la randul lui va urma acelasi model...sau se va lupta pana la sfarsitul vietii cu "binele " daruit...va avea remuscari cand mama ii va cere recunostinta..
pentru ca a renuntat la propria viata...

Niciun comentariu: