vineri, 24 septembrie 2010

Tu me manque beaucoup

E noapte....pe tavan oitele mele fosforescente zburda prin gradina..
yuppy ! cateva s-au culcat...altele pasc iarba verde de acasa...
ma intorc pe partea cealalta....amortita de atata dor...
cuprind cu bratele ursuletul atat de strans ...abia mai putea respira saracul
oooh! de parca ar putea fugi....
Si-a pastrat mirosul pielii tale...
Esti in camera? te caut de zor...printre pernele moi...
Ma imbrac in zambetul tau...
ma cufund in oceanul de vise...
in valuri de mare spumoase...
Cand nu mai pot de dorul tau...emotiile imi ingheata...
le asez intr-o carte de povesti...cu trandafiri rosii presati...
din lacrimi am construit un castel de nisip...
Imi lipseste vocea ta...
Hai sa dormim! vino in bratele mele..
imi intind capul...spre inima ta
bate atat de tare!!!
o tin sa nu sara din piept..
ma cuibaresc in bratele tale primitoare...
ma fura sarutul tau...somnul

Sleep well my beloved one

Niciun comentariu: