joi, 30 septembrie 2010

what the Earth is going on?


2 words Google Earth
In noaptea asta calda fara prea multe stele care sa imi lumineze calea am redescoperit G.E
just a simple click am ajuns in Canada..
amicul meu imi face cu mana )
multa verdeata...ii vad acoperisul maroniu..
Montreal- Nadia Comaneci primul 10 din istoria gimnasticii
si Hagi
scary castle of Dracula
am fost la Bran dar nu m-am intalnit cu el

globul se invarti si gata....
aveam la bunici unul mare jupuit si un pic ruginit
scartaia de cate ori il zapacisem..
Unde vrei sa mergi?
Inchide ochii si intr-o secunda vei ajunge la destinatia solicitata
1 2 3
3 si un sfert
Ia sa vedem unde ai aterizat!
Franta smell of a sweet parfume
Americaaaa Mama ce mare e!
Rusia astia sunt vecinii nostri
Roma columna lui Traian
Londra- long live the Queen!

gata cu visele!
lasa ca ma fac eu mare si le vad pe toate..
Noapte Buna

Niciun comentariu: