duminică, 6 februarie 2011

constelatii familiale- vindecarea familiei

Finally am ajuns la o sedinta de constelatii familiale..
Am scris numele pe un biletel si l-am pus in paharul transparent.
Speram sa fiu eu prima...
Nu imi doream sa copiez alte persoane....asa ca fiind totul nou...am fost autentica
And the winner is Adriana
Emotionata ma ridic si ma indrept spre scaunul gol.
Ce a urmat nu am voie sa povestesc 2 saptamani )
Purtăm în noi, tiparele mentale şi istoria familiei, deseori purtăm chiar durerea celor pe care îi iubim şi, la fel de des, purtăm impactul lipsei de dragoste din familia noastră.

Constelaţiile familiale activează procesul natural de vindecare din noi şi aduc la suprafaţă soluţii pentru conflicte şi probleme prin revelarea unei imagini disfuncţionale din inconştientul nostru, care cauzează o suferinţă sau blocarea într-o problemă.
Conform acestei metode, această imagine disfuncţională din inconştient pe care o purtăm cu noi, o purtăm pentru un alt membru al familiei.

De exemplu, tendinţa de amânare, indecizia, frica, tristeţea, starea de boală, adicţiile, sentimentul neîmplinirii, conflictele, tendinţa de autosabotare, eşecul sunt revelate frecvent ca fiind conectate cu evenimente trecute ale familiei ca moarte prematură, crimă, sinucidere, abuz, excluderi din familie, avorturi, dezmoşteniri, dizabilităţi, secrete de familie şi altele similare.

Atelierul a durat o zi pana la 21....am iesit de acolo entuziasta, cu o gramada de intrebari...obosita de atata concentrare....

În grupurile de constelaţii, participanţii se oferă voluntar să fie clienţi şi să lucreze o anumită temă.
Îşi expun formularea temei, apoi facilitatorul pune câteva întrebări despre evenimente de
familie sau despre membri care au avut un parcurs neobişnuit al vieţii. Facilitatorul, şi prin răspunsurile la aceste întrebări, primeşte informaţia referitoare la implicaţia sistemică în care se află clientul.

Apoi clientul este rugat să aleagă reprezentanţi pentru el şi pentru alţi membri ai familiei. În plus, facilitatorul poate să includă în constelaţie şi alţi reprezentanţi [o resursă, o boală, sau un reprezentant strategic].

Clientul, prin intuiţie, plasează, poziţionează reprezentanţii în scenă în câmpul încărcăturii energetice a familiei, după cum simte, cum îi percepe. Câteodată, simpla poziţionare a reprezentanţilor membrilor familiei duce la revelarea problemei profunde a familiei şi a blocajului inconştient al clientului.

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna, as avea mare nevoie sa imi raspunzi la citeva intrebari legate de sedinta la care spui ca ai participat, intrucit as vrea sa apelez si eu la asa ceva. imi poti lasa un email sa discutam ? sau putem discuta pe rubrica de comentarii ?
multumesc,
maria